Η MOBROG -ίσως η πιο αξιόπιστη στο χώρο- είναι μια υπηρεσία του ιδρύματος ερευνών αγοράς Dr. Grieger & Cie. Προσφέρει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να εγγραφούν χωρίς δαπάνες και υποχρεώσεις ώστε να λάβουν μέρος σε διενεργούμενες online δημοσκοπήσεις και να κερδίσουν χρήματα από αυτές.
Γενικά:
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ;
Σε προσκαλούμε με email στις δημοσκοπήσεις. Στο μήνυμα της πρόσκλησης υπάρχει σύνδεσμος για τη δημοσκόπηση και σύντομη περιγραφή του θέματος. Αφού έχεις κάνει κλικ στο σύνδεσμο, ξεκινάει ήδη: εμφανίζονται ερωτήσεις που μπορείς να απαντήσεις με ένα απλό κλικ ή με πληκτρολόγηση κειμένου.
Δημοσκοπήσεις μέσω κινητού τηλεφώνου: Απλώς κοίτα κάπου κάπου στην εφαρμογή σου MOBROG, εάν είναι διαθέσιμη νέα δημοσκόπηση. Τότε μπορείς να λάβεις μέρος και μάλιστα άνετα από το κινητό σου.
ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ;
Οι δημοσκοπήσεις μπορεί να αφορούν στα πλέον διαφορετικά θέματα: για τις προτιμήσεις σου σχετικά με τα ταξίδια, για τη στάση σου απέναντι σε ορισμένα προϊόντα, για τη γνώμη σου σχετικά με συγκεκριμένες διαφημίσεις. Τα αποτελέσματα χρησιμεύουν στις επιχειρήσεις, ώστε να αναπτύσσουν νέα προϊόντα ή να τα προσαρμόζουν στις ανάγκες των καταναλωτών. Έτσι με τη συμμετοχή σου συμβάλεις σε αυτό.
ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ;
Φυσικά και όχι. Εσύ αποφασίζεις, εάν θα συμμετάσχεις σε κάποια δημοσκόπηση ή όχι.
ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗΣ;
Τα δεδομένα που καταχώρισες κατά την εγγραφή σου και την ενημέρωση του προφίλ σου, παραμένουν αποθηκευμένα σε μας. Χρησιμεύουν για την επιλογή σου ως συμμετέχοντα σε δημοσκοπήσεις. Τα δεδομένα δεν προωθούνται σε καμιά περίπτωση σε τρίτους.
Οι απαντήσεις των δημοσκοπήσεων δεν μπορούν να συσχετιστούν με σένα προσωπικά. Τα δεδομένα αξιολογούνται πάντα συνοπτικά, π. χ. «62% των συμμετεχόντων στη δημοσκόπηση υποστηρίζουν ότι...»
ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ;
Ναι! Επιβραβεύουμε τη συμμετοχή σου στις δημοσκοπήσεις στο online πάνελ ή μέσω της εφαρμογής MOBROG. Αναλόγως με το πόσο διαρκεί, μετά από την ολοκλήρωση της δημοσκόπησης πιστώνεται ένα χρηματικό ποσό στο λογαριασμό συμμετοχής σου. Τα χρήματα μπορείς να τα εισπράττεις μέσω PayPal.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ PAYPAL ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ PAYPAL;
Με το PayPal μπορεί κάθε επιχείρηση και κάθε ιδιώτης πελάτης με ηλεκτρονική διεύθυνση να στέλνει και να λαμβάνει online χρήματα με ασφάλεια, άνετα και οικονομικά. Η εγγραφή γίνεται εδώ: www.paypal.com
Δείτε οδηγίες, αναλυτικά » ΕΔΩ «
ΣΤΗ MOBROG ΕΔΩΣΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΓΙΑ ΤΟ PAYPAL.
Στο PayPal μπορείς να δώσεις πολλές ηλεκτρονικές διευθύνσεις. Έτσι, απλώς δώσε επιπλέον στο λογαριασμό σου PayPal τη διεύθυνση που χρησιμοποιείς για τη MOBROG.
ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΣΕ ΜΕΝΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ;
Στη MOBROG η πληρωμή γίνεται αποκλειστικά μέσω PayPal. Θεωρούμε την πληρωμή μέσω PayPal ως τον ασφαλέστερο τρόπο, αφού σε αυτή την περίπτωση ο τραπεζικός λογαριασμός σου παραμένει μυστικός.
ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΘΑ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΑΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ;
Μπορείς να δηλώσεις στο προφίλ σου το πώς προτιμάς να προσκαλείσαι στις δημοσκοπήσεις. Πάντως δεν μπορούμε να γνωρίζουμε εκ των προτέρων τον αριθμό των δημοσκοπήσεων στις οποίες θα σε προσκαλέσουμε.
Πολλοί συμμετέχοντες της MOBROG προσκαλούνται περίπου δύο ως τρεις φορές το μήνα, ενώ στις εφαρμογές μας για κινητά συχνά είναι δημοσκοπήσεις διαθέσιμες κάθε μέρα. Οι συμμετέχοντες επιλέγονται πάντα τυχαία ή ενδεχομένως γίνεται προεπιλογή ηλικίας, φύλου, εκπαίδευσης, επαγγέλματος, τόπου κατοικίας κ.λπ. Αυτά εξαρτώνται από τις απαιτήσεις της δημοσκόπησης.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΩ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ;
Κάθε μέλος στο online πάνελ μας λαμβάνει προσκλήσεις για δημοσκοπήσεις, συχνά μετά από μερικές μόνο μέρες μετά από την εγγραφή του. Αλλά μερικοί πάροχοι ηλεκτρονικών διευθύνσεων ερμηνεύουν τις προσκλήσεις μας ως ανεπιθύμητη αλληλογραφία. Γι΄ αυτό σε παρακαλούμε να κοιτάζεις συχνά στο φάκελό σου ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και να προσαρμόσεις τις ρυθμίσεις αναλόγως. Πρόσθεσε τη διεύθυνση team@mobrog.com στον κατάλογο διευθύνσεών σου. Μετά από αυτό σίγουρα θα αρχίσεις να λαμβάνεις προσκλήσεις κι εσύ.
ΓΙΑΤΙ ΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗΣ ΟΤΙ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΛΑΒΕΙ ΜΕΡΟΣ ΑΡΚΕΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΕΛΩΝ;
Οι ταχύτητες στο email και στο διαδίκτυο είναι υψηλές. Συχνά οι συμμετέχοντες στις έρευνες μας αντιδρούν τόσο γρήγορα, ώστε η δημοσκόπηση τερματίζεται ήδη πριν να έχουν όλοι οι προσκεκλημένοι συμμετέχοντες τη δυνατότητα να συμμετάσχουν. Επειδή κι εμείς δεν ξέρουμε πόσα άτομα θα συμμετάσχουν πραγματικά, προσκαλούμε πάντα περισσότερα άτομα από όσα χρειαζόμαστε. Αυτό πρέπει να το κάνουμε για να εγγυηθούμε στους πελάτες μας ότι στον προκαθορισμένο χρόνο θα έχουμε τον επιθυμητό αριθμό συμμετεχόντων.
ΓΙΑΤΙ ΛΑΜΒΑΝΩ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗΣ ΜΗΝΥΜΑ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟΧΟ;
Δεν ξέρουμε πάντα κατά την αποστολή της πρόσκλησης, εάν ανήκεις πραγματικά στην ομάδα στόχο. Σε μερικές δημοσκοπήσεις ορίζεται κάποια ομάδα στόχος εκ των προτέρων με ιδιότητες, οι οποίες δεν συμπεριλαμβάνονται στο προφίλ σου που βρίσκεται αποθηκευμένο σε εμάς. Έτσι μπορεί να συμβεί να μην ανήκεις στην ομάδα στόχο κάποιας δημοσκόπησης, αν και έχεις προσκληθεί αρχικά σε αυτή με σχετικό μήνυμα. Εάν κάποιος συμμετέχων ανήκει στην ομάδα στόχο, το γνωρίζουμε με τη βοήθεια ορισμένων ερωτήσεων που θέτουμε στην αρχή της δημοσκόπησης, π. χ. την ερώτηση για κάποια συμπεριφορά καταναλωτή. Εάν δεν ανήκεις σε αυτή την ομάδα στόχο, τότε η δημοσκόπηση τερματίζεται πρόωρα ή ψάχνουμε στο σύστημα για άλλη δημοσκόπηση στην οποία σε προωθούμε σε αυτή την περίπτωση αυτόματα.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ;
Μπορείς να ενημερώσεις το προφίλ σου, εάν συνδεθείς με το όνομα χρήστη και με τον κωδικό σου. Παρακαλούμε να μην ξεχνάς να διατηρείς πάντα ενημερωμένο το προφίλ σου.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΩ, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
Προσπάθησε ακόμα μια φορά με τα δεδομένα χρήστη που σου έχουν σταλεί. Πρόσεχε τα κεφαλαία και τα μικρά γράμματα και μην κάνεις χρήση κενού. Χρησιμοποίησε, εφόσον χρειάζεται, άλλον Browser. Εάν δεν λειτουργεί, ειδοποίησε να σου σταλεί ακόμα μια φορά ο κωδικός. Αυτό μπορείς να το κάνεις μέσω της σελίδας σύνδεσης μόνος σου.
Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΜΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ ΑΛΛΑΞΕ, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
Παρακαλούμε να μας στείλεις μήνυμα με την παλιά και την καινούρια σου διεύθυνση του ηλεκτρονικού σου ταχυδρομείου μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Μετά θα αλλάξουμε τα δεδομένα σου στο σύστημα. Δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις αλλαγή της διεύθυνσης του ηλεκτρονικού σου ταχυδρομείου μόνος σου.
ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΟΥ, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
Μπορείς να ζητήσεις νέο κωδικό από τη σελίδα σύνδεσης. Ο αποστολέας είναι team@mobrog.com. Συχνά αυτό το μήνυμα καταλήγει στο φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Σε παρακαλούμε έλεγξε το φάκελο αυτό, εάν μετά από μερικά λεπτά δεν έχεις λάβει ακόμα email.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΩ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ;
Η διαγραφή του προφίλ σου και όλων των δεδομένων είναι δυνατή απλά, κάνοντας σύνδεση και μετά κλικ στο «Διαγραφή μέλους».
Στείλε email για να λάβεις πρόσκληση εγγραφής μέσω του ''themakaitheama.com'' -γράφοντας ονοματεπώνυμο και ''Πρόσκληση εγγραφής''- στο mrmisailidis@yahoo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου